Rendezvény- és konferenciaszervezés

Az IBUSZ 1902 óta működő, hazánk legrégebbi utazási irodája, alapítása óta a klasszikus utazási irodai szolgáltatásokon túl teljes körűen bonyolít céges rendezvényeket, nemzetközi- és belföldi konferenciákat, kongresszusokat, sportrendezvényeket külföldön és belföldön egyaránt. A cégcsoporthoz tartozó négycsillagos Rubin Wellness & Conference Hotelen keresztül saját konferencia kapacitással is rendelkezik, amely alkalmas kisebb, maximum 300 fős rendezvények lebonyolítására.

Rendezvényeink biztosítéka az IBUSZ márkanév, a szakmai-, illetve stabil pénzügyi háttér. Konferenciáink és rendezvényeink sikerének garanciája a több nyelven beszélő kollégáink tapasztalata, rugalmassága, valamint megrendelőinkkel való szoros kapcsolattartás és csapatmunka jellemzi. Konferencia- és rendezvényszervezési szolgáltatásainkkal teljes körű hátteret biztosítunk megbízóink üzleti és szakmai konferenciáinak szervezésében és lebonyolításában.

A mi feladataink

  • Konferencia költségvetésének elkészítése
  • Szakmai program összeállítása
  • Helyszínek kiválasztása
  • Konferencia arculatának megtervezése
  • Konferencia-lebonyolítás koordinálása
  • Szakmai tanácsadás
  • Nyomda, grafikai munkák tervezése, kivitelezése
  • Szervezési és adminisztratív feladatok ellátása
  • Informatikai rendszer kivitelezése, felügyelete
  • Szállásfoglalás
  • Transzferek
  • Rendezvényeszközök bérbeadása
  • Konferencia hang- és vizuális technika szolgáltatás
  • Egyedi és standard kiállítói standok kivitelezése
  • Programszervezés
  • Jegyértékesítés
  • Hostess biztosítása

Főbb profilok

  • konferenciaszervezés
  • kongresszusok
  • kiállítások
  • céges konferenciák
  • vállalati évzáró/évnyitó konferenciák
  • nemzetközi konferenciák
  • külföldi leányvállalatok részére konferenciák
  • egyesületek, szervezetek, szövetségek részére konferenciák
  • sportesemények
  • programszervezés

Referenciáink:

2011.

Nemzetközi ACI Konferencia és Kiállítás, Budapest – 2011. május 26-28.

A nemzetközi konferencia és kiállítás teljes körű lebonyolítása. 544 résztvevő 56 ország képviseletében, 30 előadó, 5 külföldi hírügynökség helyszíni tudósítói, 39 kiállító – mindez nem más, mint hazánk egyik idei legrangosabb rendezvényének, az ACI Budapest 2011 kongresszusnak mérlege.

Elégedett ügyfeleink és a konferencián résztvevők visszajelzéseiből:

„...ilyen tökéletes konferencián még nem vettem részt! Minden zökkenőmentesen zajlott, a szervezés első napjától. A megbeszélések, az elképzelések megvalósítása, az összhang nagyon tökéletes volt és kemény munkával megvalósítottuk! Köszönet érte az egész Magyar Forex Társaság nevében!”

Gondi István
elnök, Magyar Forex Társaság
Treasury, Raiffeisen Bank Zrt.

„I would like to thank you for the perfect organisation of the 50th ACI World Congress in Budapest”

Franck CIOSI
ACI Monaco President

„I would like to thank you and all your colleagues from the organizing committee and the many unknown helpers for the excellent int. Congress of ACI. You arranged a perfect business session on a very high level with most interesting contributions”

Hans-Jens Trelde Hon.
President ACI

„We are very happy for having been part of this event as we had the opportunity to enjoy our stay on all levels… Thank you for such a great job! This congress will certainly be a memorable one”

Nakhlé KHONEISSER and Elie CHAMI
President Secretary

„…I can say without fear of contradiction that every delegate from the UK thought it was a superb event.”

Morgan A. McDonnell
Head, FX Markets and Product

 


"International Week" nemzetközi konferencia - Nyíregyházi Fősikola Nemzetközi Kapcsolatok Központ

 

10th Alps Adria Scientific Workshop konferencia - Magyar Tudományos Akadémia

 

2010.

Konferencia és incentív utazás szervezésének lebonyolítása Magyarországon - Vamos Travel Ltd., England

XXVII. Tudományos Ülés és Továbbképző Tanfolyam nemzetközi szinten - Magyar Gyermekorovosok Társasága és a Magyar Gasztroenterológiai Társaság Gyermek-Gasztroenterológiai Szekció

 

2009.

Konferencia és incentív utazás szervezésének lebonyolítása Magyarországon - Pirineu Emoció, Spain

 

Több éves együttműködés

Richter Gedeon Rt.

Platinum Travel, Spain

Travel Service, Sweden

 


RENDEZVÉNYEK A MÚLTBÓL

Az IBUSZ már az 1902 évi alapítása óta szervezett rendezvényeket, mi azonban a rövidítés miatt most csak a 70-es évektől számítotott fontosabbakat soroljuk fel:

  • 1967-től "IBUSZ Gulyás-party" - estéről estére megrendezett budapesti szórakoztató műsor party-vacsorával és magyar italkóstolóval
  • a kecskeméti, valamint a szilvásváradi Fogathajtó Világbajnokság szervezése
  • a Budapesten rendezett Atlétikai Európa Bajnokság szervezésében részvétel, valamint a csapatok utaztatása
  • a Nyári Olimpiai Játékok hivatalos magyarországi utazási irodája az IBUSZ volt
  • 1971-ben Vadászkiállítás szervezése
  • az 1984-ben útjára indított IBUSZ-Maraton amatőr városi futóverseny, illetőleg az IBUSZ
  • Karate Kupa versenyeinek megrendezése szintén az IBUSZ nevéhez fűződik
  • a több ezer fő részvételével lebonyolított 1974-es Nemzetközi Biokémiai, az 1976-os Gasztroenterológiai, illetve az 1980-as Élettani, végül az 1982-es Hematológiai kongresszusok alkalmával cégünk biztosította az idegenforgalmi szolgáltatásokat