Értéktári asszisztens budapesti irodánkba
Terület:
Valuta, pénzváltás
Helyszín:
Budapest XI. kerület
Munkaidő:
Teljes munkaidő
Értéktári asszisztenst keresünk budapesti irodánkba.
Mik lesznek a feladataid?
- a pénzszállító érkezésekor a pénz és egyéb értéktári küldemények átvétele, átadása
- bankjegyek érvényességének vizsgálata a rendelkezésre álló eszközökkel
- irodai megrendelések, banki beszállítások összekészítése
- pénztár nyitás-zárás, rovancs, pénzkezelési feladatok ellátása
- házi pénztár kezelése, ki- és befizetések lebonyolítása
- szállítókkal, irodákkal, központi kollégákkal való kapcsolattartás
- a pénztárral összefüggő adminisztrációs feladatok
Amit kínálunk:
- versenyképes jövedelem
- hosszútávú munkalehetőség
- biztonságos környezet
- szakmai továbbképzések
Amiért az IBUSZ-nál érdemes dolgozni
- 120 éves szakmai tapasztalattal rendelkező magyar cég vagyunk
- szakmai fejlődésed fontos számunkra, ezért belső képzéseket biztosítunk számodra
- munkatársaid barátságosak, segítőkészek, ha elakadsz, segítünk
Jelentkezz hozzánk, ha:
- legalább középfokú végzettséged van
- valutapénztáros bizonyítvánnyal rendelkezel (nélkülözhetetlen a munkakör betöltéséhez)
- felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel
- erkölcsi bizonyítvány szükséges
Előny:
- 1-2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- pontosság, precizitás, szabálykövetés, megbízhatóság
Munkavégzés helye:
1118 Budapest Dayka Gábor utca 3.
Jelentkezés módja: